Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

Papoutsanis aromatics body lotions: review

  Γειά σας και πάλι κοριτσάκια μου! Ελπίζω να είστε όλες καλά...εγώ δυστυχώς είμαι άρρωστη για δεύτερη φορά μέσα στον ίδιο μήνα και αυτή τη φορά είμαι πολύ πολύ χειρότερα! Αλλά δε μπορούσα να αφήσω το blog μου έτσι και για αυτό σας ετοίμασα ένα review για ένα πολύ αγαπημένο μου προϊόν!
 Ας ξεκινήσουμε λοιπόν. Έχω πάρει δύο body lotion της σειράς Papoutsanis aromatics το ένα είναι το Cotton Blossom και το άλλο το Musk βανίλια Μαδαγασκάρης. Η συσκευασία περιέχει 500 ml προϊόντος και κοστίζει  5,50 ευρώ (συγχωρέστε με αν έχω κάνει κάποιο λάθος στην τιμή γιατί τις έχω εδώ και 4 μήνες και δεν μου έχουν τελειώσει γιατί χρησιμοποιώ και άλλες κρέμες ώστε να πάω πρόσφατα και να δω την τιμή). Η τιμή της είναι πολύ καλή γιατί στην ίδια τιμή άλλες εταιρείες πουλάνε τη μισή ποσότητα! Μπορείτε να τις πάρετε από οποιοδήποτε supermarket. Εκεί τις βρήκε και η μητέρα μου και είπε να τις δοκιμάσει γιατί ξετρελάθηκε με το άρωμα τους!
  Η πρώτη μυρίζει ίριδα όπως λέει και είναι ένα λουλουδάτο και όχι πολύ βαρύ άρωμα και η δεύτερη μυρίζει musk και βανίλια. Το άρωμα όμως δε μένει  μόνο στο μπουκάλι αλλά αφήνει και στο δέρμα μια ελαφριά μυρωδιά τέλεια για το καλοκαίρι όπου δε μπορούμε να φοράμε πολύ βαριά αρώματα αλλά και για το χειμώνα καθώς δεν μυρίζει καθόλου έντονα και μπορείτε να βάλετε κανονικά το άρωμα σας από πάνω!
  Το δέρμα μου είναι κανονικό/ξηρό και το ενυδατώνει πολύ καλά (το χρησιμοποιώ 2-3 φορές την εβδομάδα χωρίς να χρειάζεται παραπάνω παρόλο που κάνω ντουζ κάθε μέρα) και δεν έχει καθόλου λιπαρή και παχιά υφή κάτι που προσωπικά σιχαίνομαι στις κρέμες. Η συγκεκριμένη απορροφάται αμέσως, απλώνεται πολύ καλά και δε χρειάζεται να χρησιμοποιώ πολύ μεγάλη ποσότητα! Θα ήθελα αν τα βρω να δοκιμάσω και τα υπόλοιπα body lotion της σειράς γιατί έχω ενθουσιαστεί με αυτά τα δύο. Τις βάζω 5/5 και να φανταστείτε ότι είμαι πολύ αυστηρή στις κρέμες! Σας την συνιστώ ανεπιφύλακτα :)



  Λοπόν κοριτσάκια μου αυτά από μένα. Ελπίζω να σας άρεσε το review μου! Θα τα πούμε σύντομα :) 

Φιλάκια,
Ιωάννα


Αυτή η δημοσίευση δεν έχει ως σκοπό τη διαφήμιση των προαναφερθέντων προϊόντων με κανέναν τρόπο. Είναι η ειλικρινής μου άποψη και έχουν όλα αγοραστεί με τα δικά μου χρήματα.


2 σχόλια:

  1. Po pooo! Mou thymises tora poso yperteleio mporei na einai ena apo ta prota body lotion tis agoras!! Isos k to proto pou exo dokimasei pote mou poly mikri! Afto pou evaze k i mama mou!
    Entaksei, me ekanes na to thymitho k na pao na to ksana agoraso! Einai teeelio!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι παρόλο που και εγώ έχω δοκιμάσει πάρα πολλά δε θα σταματήσουν ποτέ να μου αρέσουν αυτά εδώ!

      Διαγραφή