Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

NOTD: Spring Edition

  Γειά σας και πάλι κορίτσια! Σήμερα αποφάσισα να σας δείξω το μανικιούρ μου μιας και είναι από τις λίγες μέρες που είναι σε μια κάπως φυσιολογική κατάσταση (lol). Όπως καταλαβαίνετε το μανικιούρ δεν είναι το φόρτε μου γιατί πάντα πασαλείβομαι αλλά τι να κάνω προσπαθώ! Τα μανό που χρησιμοποίησα δεν είναι δικά μου γιατί είχα επισκεφτεί τις ξαδερφες μου (<3)  χθες και έφτιαξα τα νύχια μου εκεί αλλά θα σας πω την εταιρεία από όσα θυμάμαι. Χρησιμοποίησα λοιπόν base coat και top coat της εταιρείας beauty line cosmetics και το μανό με glitter στον παράμεσο είναι από τα accessories! Δυστυχώς δεν θυμάμαι την εταιρεία του γαλάζιου μανό αλλά είμαι σίγουρη ότι θα πετύχετε το ίδιο αποτέλεσμα και ακόμα καλύτερο με οποιοδήποτε μανό του ίδιου χρώματος. Θα ήταν πολύ ωραίο και με άλλα χρώματα όπως ροζ,ροδακινι,λιλα και γενικα όποιο χρώμα σας αρέσει ;)




Φιλιά,
Ιωάννα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου