Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

My skincare routine

     Γειά σας κορίτσια! Αυτή είναι η πρώτη μου δημοσίευση και είμαι πολύ ενθουσιασμένη :D Αποφάσισα λοιπόν να σας μιλήσω για κάτι που αφορά όλες μας, τη φροντίδα της επιδερμίδας! Το δικό μου δέρμα είναι νεανικό,μεικτό με τάση για ακμή αλλά όχι έντονη (μερικά σπυράκια,λίγοι πόροι και λίγα μαύρα στίγματα). Ο άφρος καθαρισμού που χρησιμοποιώ εδώ και 5 περίπου μήνες και μου άρεσε πάρα πολύ είναι της Sebamed το ClearFace Antibacterial Cleansing Foam. Μου το σύστησε η δερματολόγος μου και το έχω πραγματικά αγαπήσει <3 Πλένομαι με αυτό πρωί- βράδυ και το αφήνω να δράσει για λίγα λεπτά γιατί όπως λέει καταπολεμά τα βακτήρια. Είμαι ενθουσιασμένη με αυτό το προϊόν γιατί με βοήθησε πολύ με τα σπυράκια χωρίς όμως να προκαλεί ερεθισμούς και ξηρότητα στο δέρμα μου...σας το συστήνω ανεπιφύλακτα εάν έχετε τον ίδιο τύπο δέρματος με εμένα. Κόστισε περίπου 13-14 ευρώ δυστυχώς δεν θυμάμαι ακριβώς την τιμή και του βάζω 5/5!

  Μετά από τον καθαρισμό χρησιμοποιώ το βράδυ μόνο μια λοσιόν την οποία όμως δεν μπορείτε να βρείτε στο εμπόριο γιατί μου την έγραψε σε σύνταγη η δερματολόγος και την έφτιαξε η φαρμακοποιός. Δυστυχώς δεν μπορώ να σας πω ούτε από τι συστατικά αποτελείται γιατί δεν καταλαβαίνω τι λέει η συνταγή (γράμματα γιατρού τώρα καταλαβαίνετε!) αλλά ανεξαρτήτως εταιρείας πιστεύω ότι είναι πολύ καλό να χρησιμοποιούμε λοσιόν. Αυτή που χρησιμοποιώ καθαρίζει το δέρμα μου και βοηθάει με τα σπυράκια. Ενυδατική δεν χρησιμοποιώ γιατί παλαιότερα είχα αγοράσει της Nivea την κρέμα ημέρας για κανονικές/μεικτές της σειράς pure&natural και παρόλο που η πωλήτρια μου είπε ότι είναι πολύ ελαφριά εμένα μου προκαλούσε λιπαρότητα. Παρόλα αυτά πιστεύω ότι η ενυδάτωση είναι ένα απαραίτητο βήμα για όμορφη επιδερμίδα και θέλω να βρω μια που να καλύπτει της ανάγκες του δικού μου δέρματος. Αν έχετε να μου προτείνετε κάποια θα χαιρόμουν πάρα πολύ!


  1-2 φορές την εβδομάδα που κάνω pamper evening (δηλαδή κάνω κάτι σαν σπα στο σπίτι μου για όσες δεν ξέρετε τι είναι) μετά τον καθαρισμό κάνω απολέπιση με την κρέμα βαθιάς απολέπισης με ελιά της apivita ένα προϊόν το οποίο χρησιμοποιώ εδώ και 3 εβδομάδες και το λατρεύω. Καθαρίζει σε βάθος την επιδερμίδα, βελτιώνει πολύ τους πόρους και τα μαύρα στίγματα μου άμεσα και αφήνει την απόλυτη αίσθηση καθαριότητας, αναζωογόνησης και φρεσκάδας στο δέρμα. Αυτά που λέω μπορεί να ακούγονται υπερβολικά αλλά όσες τη χρησιμοποιούν ξέρουν τι εννοώ. Τα 2 φακελάκια (16 ml) κοστίζουν 3 ευρώ και του βάζω 5/5 <3



 Έπειτα από την απολέπιση χρησιμοποιώ πάλι της apivita την μάσκα καθαρισμού με πράσινη άργιλο άλλο ένα προϊόν που μου αρέσει πολύ. Την απλώνω σε ελαφρώς βρεγμένη επιδερμίδα και την αφήνω για 10 λεπτά. Μικραίνει τους πόρους και κάνει την επιδερμίδα μου λεία και απαλή. Τα 2 φακελάκια (16 ml) κοστίζουν 3 ευρώ και το βαθμολογώ με 4/5 γιατί δεν μου αρέσει ιδιαίτερα η μυρωδιά. Μην φανταστείτε ότι μυρίζει απαίσια απλά εγώ είμαι λίγο περίεργη με τις μυρωδιές.



  Τέλος θέλω να μιλήσω για ένα προϊόν που δεν με έχει ξετρελάνει. Μου το είχε γράψει η δερματολόγος για την πλάτη και το ντεκολτέ που δυστυχώς έχω και εκεί ακμή και τον τελευταίο μήνα το χρησιμοποιώ στο πρόσωπο γιατί μου τελείωσε αυτό της sebamed. Το κακό με αυτό η μάλλον τα κακά είναι ότι δεν είναι τόσο αποτελεσματικό με τα σπυράκια, ξηραίνει σε μερικά σημεία την επιδερμίδα μου και δεν μου αρέσει η μυρωδιά του. Κοστίζει 12 ευρώ και το βαθμολογώ με 2,5/5.

 Αυτή η δημοσίευση δεν έχει ως σκοπό τη διαφήμιση των προαναφερθέντων προϊόντων με κανέναν τρόπο. Είναι η ειλικρινής μου άποψη και έχουν όλα αγοραστεί με τα δικά μου χρήματα.

 Κοριτσάκια μου τα λέμε στο επόμενο μου post ;) 

Φιλιά.
Ιωάννα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου