Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

It's a (spring) beauty haul ladies!

Γειά σας και πάλι ομορφιές μου <3 Καλή Σαρακοστή!!! Σήμερα θα σας δείξω τα ψώνια που έκανα την Πέμπτη από την Ερμού. Επισκέφτηκα τα Sephora και τα Hondos Center (που αλλού θα πήγαιναι?! lol).   Αν θέλετε μπορείτε να διαβάσετε τι αγόρασα παρακάτω ή να δείτε κατευθείαν το βιντεάκι με τις αγορές μου!




 Ας ξεκινήσουμε με τα προϊόντα από τα Sephora. Όλες θα ακούσατε για την προσφορά με τα κραγιόν 1+1 δώρο! Εε είπα και εγώ να το εκμεταλλευτώ για να πάρω μερικές ανοιξιάτικες/καλοκαιρινές αποχρώσεις!

1. Από τη σειρά υψηλής κάλυψης πήρα αυτό εδώ το τριανταφυλλί χρώμα-νούμερο R13.

2. Από τη σειρά ελαφριάς κάλυψης πήρα το N26 που είναι ένα ωραίο κοραλλί
3. Από την ίδια σειρά πήρα το Ν20 που είναι φούξια.

4. Πάλι από την ίδια σειρά το Ν46 που είναι ένα σκούρο μωβ.

Μετά τα Sephora εννοείται ότι επισκέφτηκα και τα Hondos όπου πήρα 2 μολύβια χειλιών essence. Το πρώτο είναι το 07 cute pink που ταιριάζει με το φούξια κραγιόν από τα Sephora.




Το δεύτερο είναι το 03 hot chocolate που το πήρε η μητέρα μου για ένα γήινο κραγιόν που έχει.



Μετά έκανα μια βόλτα από το stand της Maybelline όπου είχε τη σειρά Fit me -3 ευρώ και πήρα το foundation στην απόχρωση 125 και το concealer στην απόχρωση 15.                                        


Είχε έκπτωση και στις Color Tattoo οπότε πήρα την 70-Metallic Pomegranate ένα μπορντώ/δαμασκηνί χρώμα με shimmer.




















Επόμενη στάση το stand της Bourjois όπου πήρα την BB cream στην απόχρωση 23-Rose Beige και την μάσκαρα Volume Glamour Max Definition.










Σύντομα θα ακολουθήσει και κριτική στα προϊόντα όπου θα εκφράζω την ειλικρινή μου άποψη! Έχουν όλα αγοραστεί με τα δικά μου χρήματα και η παραπάνω δημοσίευση δεν είναι διαφημιστική με κανέναν τρόπο.

2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία πράγματα πήρες.. Δεν πρόλαβα δυστυχώς εγώ αυτήν την προσφορά αλλά θα περιμένω κάποια επόμενη λογικά!!
    Σ'ευχαριστώ για το σχόλιο σου στο blog μου..
    Φιλιά
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή